& 1. Zwrot towaru – odstąpienie od umowy
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zakupionych towarów w sklepie Karla-Butik.pl w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach, które opisuje Ustawa z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany towar, wypełniony formularz zwrotu oraz potwierdzenie zakupu (paragon/faktura), należy odesłać na adres:
Karla Butik
Arkadiusz Zoń
ul. Noniewicza 63
16-400 Suwałki
Informujemy, że:
– koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący,
– nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatem,
– każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, a także nie może nosić śladów użytkowania
– zwroty kosztów transakcji realizujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwracanych towarów.
Zwrotu płatności dokonujemy tym samym sposobem, w jaki zostało opłacone zamówienie, a przy płatności za pobraniem płatność zwracamy na konto bankowe podane w formularzu.
& 2. Reklamacja towaru
W sytuacji otrzymania towaru zgodnego z zamówieniem, lecz niepasującym rozmiarem należy zastosować procedurę zwrotu.
W sytuacji otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem należy jak najszybciej się z nami skontaktować, a my zlecimy odbiór paczki lub uzgodnimy inny sposób wymiany/zwrotu towaru (na Nasz koszt).
W przypadku reklamacji towaru otrzymany produkt, wypełniony formularz reklamacyjny oraz potwierdzenie zakupu (paragon/faktura), należy odesłać na adres:
Karla Butik
Arkadiusz Zoń
ul. Noniewicza 63
16-400 Suwałki
Informujemy, że:
– nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatem,
– każdy reklamowany produkt nie powinien nosić śladów użytkowania, być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony będzie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Karla-Butik.pl zwróci wszystkie poniesione przez Klienta koszty transakcji,
– zwroty kosztów transakcji realizujemy przelewem bankowym.
Karla-Butik.pl odniesie się do każdego zgłoszenia niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.